četrtek, 1. november 2007

Zmenkarije

Letos sem bil prav presenečen, hkrati pa še hvaležen, da ni bilo preveč mrzlo. Prevladovala je lepa poletno-jesenska konfekcija. Zanimivo je to, da se nekatere samo, v tem času oblečejo v kaj bol modno-elegantnega.
Pa hodiš med vrsami in gledaš, se čudiš in gledaš, pošiljaš lepe nasmehe, z presenečenjem katero še pozdraviš, ko te zmede njena stilska urejenos, jo po zanimivem pogovoru povabiš na kavo, ko mi prej, nikoli ni padla v oči, pa srečaš znanko in spoznaš njeno prijateljico, ko pa že misliš, da je vse le naklučje, pa dobiš tel. št. od osebe, ki sem si jo vedno želel. Ma ja.......
Pa zato, sem po britofo moral hodit. Prava modna pista.

2 komentarja:

Tamala pravi ...

Hm, morda modna pista že ampak z naslovom "Modne katastrofe 2007 ali what NOT to wear"

Mevl pravi ...

HA,ha, še prov maš.

Nova fotka...nice

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...