četrtek, 1. november 2007

Noč čarovnic vs Dan reformacije

V zadnih dneh je bil v ospredju rompompom o Halloween varianti. Praznik iz Amerike...... eri no.


Ko so naši predniki to proslavljali, ali kako drugače, še Amerike, kot odkrite celine sploh ni bilo.

V trgovinah popizdevajo z reklamami in ponudbo. Meni se zdi vse to smešno.

Se spomnem, kako smo kot otroci vsako leto izrezljali buče in jih obešali na kole, pa o kakem Halloween sploh nismo vedeli. Še moja prababica nas je strašla z belo haljo na tisto noč, in njo njena babica, ko še ladja Titanik sploh ni bila v načrtu. Jah pač tako je, o Trubarju pa le bore malo. Hvala njemu za prevod biblije, prve knjige in seveda novemu gibanju.

Pa sediš, v kafiču na teras, ob pečki in gledaš, kako z maskami letajo okoli tebe. Kaj a je že pust?

7 komentarjev:

Tamala pravi ...

Nekateri imajo silno željo po tem, da se našemijo in gredo me ljudi. Enkrat letno jim pač ne zadostuje.

Me zanima, če so kakšen praznik Američani pobrali od Slovencev?!

Mevl pravi ...

Ja imajo en praznik štruklov ;)
???

Fish pravi ...

A praznuješ božič? No, oni ga tudi. Halloween je čisto kul, nobene panike ni, če ga prevzamemo.
V končni fazi, smo prevzeli tudi vse ostalo. Nosimo Jeans, pijemo Coca Colo, stanujemo v hišah, ki so jih plačali oni,....
Niti enega razloga ni, da bi lahko upravičeno odklanjali Američane. Niti enega.

serdzo pravi ...

Upravičeno no ja Amerikanci so razred zase oni se ne obremenjujejo za nas .tako kot se mi za njih!!!Pa tud Amerika ni obljubljena dežela ,tud tam je revščina itd ,bolje da se obremenjujemo sami z sabo!!

Mevl pravi ...

@:serdzo-To je tudi res. Hotel sem v tem blogu to, ker večina mladih misli, da so doma ker je praznik Halloween in ne dan reformacije. Proti Halloween kot dobičkonosna stvar pa nimam nič proti, Še noro je.

Tamala pravi ...

Ja seveda, da to mislijo, ko se pa niti starši niti učitelji ne potrudijo pa jim morda povejo, da so doma zaradi nečesa drugega in ne zaradi čarovnic.

Mevl pravi ...

Žalostno a ni.

Zadnč sem se pogovarjo z znanko, ko ima sina v 4 razredu in je moral znati, kateri je 10. predsednik Amerike. Kot da mu bo to kaj pomagalo v prihodnosti.

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...