nedelja, 28. oktober 2007

Moštna dečva


Za vikend se je na Koroškem odvijala prireditev Moštna dečva "niss mošta" -alkoholna pijača iz jabolk in hrušk, ki se prileže ob vsaki priložnosti.- hih


Natančneje se to odvija v Šentanelu. http://www.sentanel.si/

Kako je bilo nimam pojma, zihr pijano ;)

Za vse, ki še niso bili v Šentanelu je kraj vreden ogleda. Edini kraj, ki se trudi, nasploh v turizmu.




Zopet bo noro jutri v službi, ko bo sodelavka prinesla. svoj nagrajen moš.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ja mošt je res dober in v kombinaciji
z lepimi dekleti uf.
Sam ne ga preveč popit, ko vdari na mehkobo.

Mevl pravi ...

Vse v mejah normale. Če se jaz ne motim udari na mehke noge sam vseen se da zrihtat da je trdo. ;)

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...