petek, 9. november 2007

F...... prazniki

Danes v milejši obliki, kajti včeraj sem pa mel 200 pritiska. Namreč v lepen dnevu in dobri volji me je razpizdilo pošiljanje novoletne robe v našo skladišče.




Ok, ampak 10 palet. Vsako leto f..... okraski, lučke in neke f..... stvari. Pa u pizdo, kero tele pa kupi vsako leto nove okraske. U kurac ........ in neke kurčeve cekre, košare, neke........uglavnem v pič.. naj grejo vsi. @:

27 komentarjev:

Tamala pravi ...

"kero tele pa kupi vsako leto nove okraske."

Ne ravno vsako leto ampak vsako drugo leto pa res. A sem potemtakem še vedno tele?

Mevl pravi ...

To je razumljivo. Zihr se jih kaj polomi.

Če si....nimam te pravice te obsojat. Zame ne. :)

Tamala pravi ...

Ok, tele sem samo za eno osebo pa ji je oproščeno :))

Mevl pravi ...

Je lahk gmajtna ta oseba ja.

Fish pravi ...

hahahahahahaha
miki, ona ne ve kaj je to gmajten

Tamala pravi ...

Ok, moje misel ko sem prebrala:
"Fakof s temi vašimi tujkami"
:)

Mevl pravi ...

gmajtn-zadovoln,srečen

:))

Tamala pravi ...

Hvala za prevod. Še malo pa se bom naučila tujega jezika :)

Am... ne bi rekla da je srečen/zadovoljen/gmajt(e)n(kakšna beseda hehe). Menda mu sive lase delam odkar sem spregovorila. :)

Mevl pravi ...

To je na vzven. Od znotraj mu je drgač. ;)

Hmm... mogoče se pa stara, da dobiva sive lase. :))

To ti je narečje od naših gor.

Fish pravi ...

Kaj pa tole za narečje: mala skoč name in reci Levi Devžej

Tamala pravi ...

Mevl ne bi rekla, ravno zdaj sem mu povzročila še dodaten šop sivih las z mojo mini nesrečo. Jaz se izgovarjam na to da otroci pač morajo sekirat starše, drugače bi jim bilo dolgčas (staršem namreč) :))

@Fish
Si hotel povedati kaj konkretnega?


PS: Prošnja: Ali se lahko spremeni pri temu playerju autostart na false ker je annoying, ko sam od sebe začne igrat...

Fish pravi ...

mislim da je očitno

Mevl pravi ...

annoying?

se da ja, stisni stop in ne igra več.

Tamala pravi ...

Ma annoying je mal močna beseda. Vedno se ustrašim zvoka ker imam na glas zvočnike. :)

Mevl pravi ...

sej bi nastavo na minimum pa ne gre.
res se ga naveličaš če ga poslušaš 2x 3x sam Barry zakon

Tamala pravi ...

To ne zanikam, ampak te samopredvajane zadeve so pri večini geekov a big no no. :)

Mevl pravi ...

dej eno orientalsko, da se ti jutr vrti v podlagi, če se ne motim te to popelje v ritme.

Tamala pravi ...

O ja :))
Bom kar zdaj za boljši spanec.

PS: kako pa sem izgledala kot rjavolaska lahko vidiš na sliki v profilu. Nato samo dodaj rdečo barvo las, tako izgledam zdaj, hehe.

Mevl pravi ...

Ta slika je majhna.

Se sploh ne vidi, da maš zelene oči.

Zdaj? Lepša?? :)

Tamala pravi ...

Imam zelene oči (če tej mešanici lahko rečeš sploh zelena)

Mevl pravi ...

Lepe, bele, izrazite, pravšnje k obrvim, naravne, lepe poteze za moj svinčnik.
So z odtenkom oker na koncu?

Tamala pravi ...

Ja, sicer je količina te barve odvisna. Včasih celo prevladuje in je zelena v sledovih.

Mevl pravi ...

Jz kako in tako rišem z svinčnikom ;)

Tamala pravi ...

:))
Hehehe, "annoying Hit me". Faca si :)

Mevl pravi ...

:D
ja sej
vse za tebe. Tudi ti imaš lepe oči ;)

Tamala pravi ...

Vse za mene?
S čim se si pa to zaslužila?

Mevl pravi ...

impresioniran sem, mogoče zato

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...