petek, 9. november 2007

The Nightmare Before Christmas

10 komentarjev:

Tamala pravi ...

Wiii my favorite. :)

Mevl pravi ...

:)
Teden nazaj sem ga zasledil na neki TV, komaj sem ga našel ;)

Tamala pravi ...

Zdaj sem pa ta odlomek že tolikokrat pogledala, da se bom danes zvečer vrgla pred tv in pogledala to v celoti :)

Mevl pravi ...

:)

No pol pa mi povej kakšna je bila.
Sta pa dve verziji gor.

Tamala pravi ...

Veš da je bila fajn.. Idealna že za tako zamorjeno počutje. Še liter sladoleda, čokolado in paket robcev za zraven. Fantastično.

Mevl pravi ...

A je le slab teden, za tabo al je bila res tako fajna, da je bil zraven sladoled in še robčki. No še čokolada.
;)

Tamala pravi ...

Obupen vikend. Na žalost. Tako da je bila risanka zgolj v tolažbo, poleg sladoleda, čokolade in no ja...robcev.

Mevl pravi ...

Mah, taki dnevi morjo bit. Se bol utrdimo pol, ko je šlo v pozabo vse obupno :)

Tamala pravi ...

Sčasoma morda res pozabiš. Vse je relativno.
Ampak ja, kot pravijo:
"Kar te ne ubije, te naredi močnejšega."

Mevl pravi ...

Ma je hudič, vsaj za mene, ko vse slabo stežka pozabim, lepega se pa sploh ne spomnem :S

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...