sobota, 3. november 2007

Jaz tudi tebe

Na vse zgodaj v službi, ko si še ves zaspan in omotičen, ko ti gredo vsi na živce in ti ne dajo miru, da vsaj še kave ne morem spit v miru, ko prikaže promotorka, noro simpatična, v majčki, ki na njej poše "LJUBIM TE KO KUHAŠ"

...A ti lahko pripravim Flambirana prsa v smetanovi omaki in Bananasplit...

21 komentarjev:

serdzo pravi ...

Jaz ,bi ji tud skuhal kaj!!!

Mevl pravi ...

Ha, ha, bi ja.

Mi je takrat polepšala jutro ;)

Tamala pravi ...

Pa kaj vama pomaga, da ji kaj skuhata, če bo samo pojedla pa potem šla h komu drugemu. Saj vendarle piše samo Ljubim te ko kuhaš
Stavek ima lahko veliko pomenov :)

Mevl pravi ...

Če bi poizkusila mojo kuho, bi zihr ostala na posladku ;)

Tamala pravi ...

Samo en način je, da se prepričaš. Povabi jo na kosilo. :)

Mevl pravi ...

Ja.....
Ni slaba ideja.

Ula pravi ...

pomen majčke: Ljubim te, ko kuhaš ...
osebno sem jaz bolj perverzna oseba, pa mi vedno hodi po glavi moški s spuščenimi hlačami, v predpasniku, v modrem T-shirtu, ki v kvazi stoječem položaju guzi bejbo, ki se opira na pult, medtem, ko on meša s kuhovnico neko omako.
Kaj pa paca takrat, ko me "ljubi", je pa vseeno. Fetišist na kuhinje

Mevl pravi ...

:))
in jo v času mešanja, obrne na hrbet, da ima pegled na celo kuhinjo in ji lažje obriše pot iz obraza, ko je postalo neznansko vroče.......

Ula pravi ...

o ja :D
bereš mi misli ... ;)

Mevl pravi ...

Da ti požene, kri po žilah....

Tamala pravi ...

mmmm ... žileee

:))

Ula pravi ...

o ja .. kri, žile .. nabreklost ... žile na rokah ... argh :D

Tamala pravi ...

Ok, s temi žilami smo že malenkost prestopili mejo. In to me
je pripeljalo do tega, da sem šla brskat kje hudiča imam shranjen mms
(lol)

Mevl pravi ...

Utrip je treba spravit na 250

serdzo pravi ...

Utrip mi je narasel na 300,ko sn to zdaj sam prebral ,kaj bi še le bilo če bi ehhh........

Mevl pravi ...

kaj, če bi....gledo njeno žilo pri vratu kako utriple. ;)

serdzo pravi ...

Hja žile ,bi gledal lol raje ,kaj drugega he he

Mevl pravi ...

pazit je še treba da se omaka ne zažge

serdzo pravi ...

Hja omaka je ful pomembna ja no jebeš omako he he!!!

Tamala pravi ...

Ja seveda je omaka pomembna.

Mevl pravi ...

Tako je.
Ni fajn, če hitr prekipi.

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...