sobota, 10. november 2007

Kaj podariti za darilo

Danes sem bil v debati, kaj svojemu ali bližnjemu podariti za darilo. Kot vsi vemo, se bliža mesec december in vedno letamo ko nori po trgovinah in iščemo kaj kupiti.
Kupite mu to:
Sem si ga privoščil in lahko povem, da je zakon. Lahko si urejaš bradico, zalisce, krajšaš dlačice, depiliraš po telesu, jajcih (to je na lastno odgovornost), je enkraten za uporabo, možen kar med tuširanjem, je lahek in udoben v roki. Cena zanemarljiva. V paketu je še priložena škatlica kondomov z gelom, kar ni slabo, boste prišle še na svoj račun. Če pa že ni partnerja, je pa aparat primeren tudi za osebe ženskega spola. Meb britjem ne cuka in koža je gladka (kar pa ne pomeni da ga ne smejo uporabljati tudi tiste, ki imajo partnerja). Škatlico pa lahko vseeno porabite z sosedom ali mimobežnešem.
Končno sem si našo brivnik.

2 komentarja:

serdzo pravi ...

Zanimiv je ni kaj ,lepo darilo res!!!kok je pa cena?

Mevl pravi ...

maš link v naslovu.
ali pa google. com
;)

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...