nedelja, 25. november 2007

Ansambel Lojzeta Slaka

Med vsemi pritiski v službi, ko si sit ljudi in včasih vsega kar je okol tebe,
našponano in hitro življenje s pritiski zunanjega sveta, dobim včasih občutek, da sem se izgubil, v dnevih tedna. V mišljenju, da ti čas prehitro gre skozi življenje, ga bom poizkušal umirit in začel opazovati svet okoli sebe.
Nevem zakaj, ampak ko pride dan za Govejo župco in ko se sliši frajtonarica po radiju, se kar umirim. Takrat vem, da je danes nedelja in da sem ujel vsaj en dan v tednu.

2 komentarja:

Tamala pravi ...

Uh, tadrug komad me je pa direkt spomnil na ples z v.d. tastom (kar nekaj časa nazaj). Seveda sva požela ogromno aplavza, hehe :)

Mevl pravi ...

Na tega ponavadi jaz zapojem, ko postanem dobre volje :))

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...