torek, 23. oktober 2007

Kdo je koga?




Včeraj ob gledanju TV-ja, sem prestavil na kanal z videospoti in se je vrtel komad, od Nine Osenar - Moment Like This.







Na nekem drugem programu pa od Nely Furtado - Say it right.







A si nista podobni? Dobri mrhi ni kaj. :)



30 komentarjev:

Anja pravi ...

pa nelly dejansko zna pet;)

Mevl pravi ...

Res je.
Pa zelo težko se je odločit, kateri komad od Nelly je slab.

Na naši sceni, pa itak že vsak poje, samo da pokaže joške.

:)

Tamala pravi ...

Precej patetično, da je treba za "uspeh" (če lahko temu na Slo sceni rečeš uspeh) pokazati veliko kože, oz. kaj je moderno neoblačilo.
In seveda kar je najpomebneje - pokazati "originalno neizvirnost" celotne podobe.

Mevl pravi ...

Res je.

Žalostno, da so gluhi za posluh.

Ula pravi ...

tamala koža je sedaj IN!
in ravno danes sem gledala eno oddajo o Egiptu, kjer ženska govori o temu, kako mlade pridejo vse zavite v bar, letijo v WC in ven pridejo pošteno gole.

Tamala pravi ...

Draga moja, koža je bila vedno IN. Samo da so nekateri to šele zdaj ugotovili. Saj vsi vemo da se je koža prodajala že od pamtiveka.
In še glede oddaje: A ti si se pa pokazala fotru kako na pol naga ali naj raje rečem 90% naga odhajaš v bar poln potrebnih moških, ki samo čakajo katera je dovolj razgaljena (za čimmanj napora pri slačenju.)

Mevl pravi ...

Ni je čez lepe ženske.

Prnas ni nič drugače, ko gredo punce ven so spodobne, pol pa precej erotične. Meni itak odgovarja

Ula pravi ...

lubica moja ...
jasno, da je moj ata videl kako gola hodim v diskače.
Se mi zdi, da so bili moji bivši večji problem.
drugače pa je pametna ženska tista, ki se manj obleče. Posebej poleti. veš kakšne probleme lahko imaš, ko hočeš biti hitro nag, pa ti kavbojke ne gredo z riti!?

Tamala pravi ...

Seveda odgovarja, ampak če je ženska takosamozavestna glede svojega telesa zakaj se doma zavije v 300 puloverjev ko pa pride do lokala pa na wc pa še tisto kar nima gor, da dol.

Jst če hočem biti zunaj erotično oblečena se tako že doma oblečem in na dajem dodatne nepotrebne cote nase.

Tamala pravi ...

Ja, zato pa kavbojke poleti ne nosimo.. edino tiste ki so že tako minimalistično odrezane da pravzaprav sploh ni treba dol dat. Kaj ne Bejbi :)

Mevl pravi ...

Bejbika se strinjam. :)

Tisti modeli, ko pa se nočejo pohvalit, kako sexy punco majo so itak idioti

Ula pravi ...

o pa jih je treba :D
jaz ne vem, kaj ti poleti delaš, ampak moje kratke hlače ne zlezejo kar dol1
To je celoten proces oblačenja in nato še slačenja.
Mi je pa žal tistega dečka, ki jih slači, jaz pa se prav veselo zabavam! LOOL
khm, pametno, ampak vseeno ali je primerno, da hodiš po mestu tak kot si potem v lokalu? Sama res nerada kažem oprsje celotni LJ, medtem ko pa v starih dobrih časih sem ga pa veselo razkazovala dol s kocke v Globalu. Kam je šel ta čas?

Tamala pravi ...

Lubica, če se odločiš kazati in razkazovati potem to počni takoj ko stopiš ven. Ne se pa skrivat za ne vem kakšno puhovko. Če si seksi bodi seksi tudi zunaj, ne samo v lokalu. S tem se pa seveda pazi tistih vsiljivih potrebnežev, ki mislijo da če so videli žensko, ki kaže dekolte, da so boga za jajca prijeli in vzamejo to kot poslanstvo da je treba težiti.

Kavbojke - če si jih že odrezala potem ti pravzaprav niso nič pomembne, se pravi da če jih strga s tebe dol tudi ni škode. O tem kako boš domov prišla ne da bi te vsi gledali v češpljo je pa drugo vprašanje.

Ula pravi ...

LOOOL

ja, potem me pa kateri mladec spet lovi za joške ... no go.
ponavadi me mladec, ki me proba sleči, tudi dostavi pred vrata, tako da me res ne skrbi, če pridem v apartma samo v tangicah ;)

Tamala pravi ...

Saj ni važno ali te dostavi ali ne, Potem se pa pojavi vprašanje kaj bodo pa sosedje povedali in naslednji dan že čutiš kako vsi limajo svoje oči na okna v upanju, da bodo videli tisto sosedino ritko v seksi tangicah, ki se je sredi noči sprehajala po dvorišču.

Hm... makes me do that again LOL

Ula pravi ...

jah soseda se sprehaja gola samo na morju :P
takrat me tudi sumljivi osebki vozijo domov.
Ampak se vrne spomin na praznovanje nevemkaterega rojstnega dne, ko sem strašila po Gameljnah ravno tako zelo gola. Ooo, takrat je bilo pa vročeeeee
mater, človek si resno zaželi hudega soseda :oops:

Tamala pravi ...

Pa da ne ostanemo samo pri hudem sosedu, zaželimo si hudega, sposobnega ter seveda zmogljivega soseda. :yau:

Ula pravi ...

o yeah ... takega, ki bo zgoraj brez se sončil in kosil travo ... ter seveda po prijetnem tušu bi ga dobra soseda povabila na "limonado" ...

a je še vedno "limonada" znana kot povabilo na khm?

Mevl pravi ...

Brez sosedov ne bi bilo zanimivo.

Saj se loči katere so seksi in katere se razgalijo za pozornos.

Tamala pravi ...

Limonada, ledena kava, pivo, ... vse je še vedno to. Samo da se je zdaj strnilo v vprašanje "Ali si za kaj osvežilnega?"

Mevl pravi ...

Limonada, pa misliš, da bi jo opazo pred izrazitim dekoltejem

Mevl pravi ...

Zadn čas, da se preselim v LJ,....

Ula pravi ...

aaa ...
Jure! Juhu, Jure!
Bi stopil naprej na kaj osvežilnega, da se malo okrepiš po tem težkem delu?

Tamala pravi ...

Seveda mu ne poveš kakšna limonada ga pravzaprav čaka. Ker bo kar naprej potem hodil na limonado. (kar ne dvomim v to, ko bo enkrat poskusil limonado)

Mevl pravi ...

Vsaka osvežitev mi prija

...kje pa je spalnica...

Ula pravi ...

večina itak pride na "pivo" ...
drugače pa "Daj, da ti nekaj pokažem"

Tamala pravi ...

Bejbi... A si za nekaj osvežilnega? Danes? :))

Ula pravi ...

ooo draga ... danes imam "obisk" ...
jutri po razstavi?

Tamala pravi ...

No dobro jo razstavi pa pridem jutri pogledat :))

Mevl pravi ...

OMG.....!

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...