petek, 5. oktober 2007

Šmartno

Šmartno sodi med najstarejše kraje v Mislinjski Dolini. Čeprav sega prva znana omemba v leto 1106, je najverjetneje še starejše, saj je bil tu sedež ene najstarejših slovenskih prafar. Zaradi zanimive in ugodne lege kraja ob reki Mislinji so ljudje v preteklosti razvijali različne obrtne dejavnosti – kovaštvo, mlinarstvo, furmanstvo, lesarstvo, žagarstvo itd. Večina teh starih obrti je zamrla s tehnološkim in družbenim napredkom ter s sodobnim načinom življenja.
Dandanes se le starejši spomnijo, kako je »ko mlinček ropoče in voda šumlja…«

http://povezave.kopa.si/tdsg/po_poti2.htm

Ni komentarjev:

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...