petek, 5. oktober 2007

Nekaj zanimivosti

AVI (divx) format, je že znan marsi komu. In vse več je ljudi, ki se s tem formatom ukvarjajo. Pred kakšnimi 6. leti sem začel konvertirat razne mpg. in vob. formate v divx. Takrat najbol znan kodek divx3.11 in program Xmpg. Po nekaj poizkusih in prebedelih noči sem sicer uspel, a slika še ni bila takšna kot bi morala bit. Problem je še bil v izbiri v kbps, ki ga nikoli nisem uspel nastaviti da bo končni rezultat formata 717 kb (700M). Pa še program je večkrat zmrznil.




Sedaj uporabljam Auto Gordian Knot. Program kot se šika. Pa še twopass naredi, da je slika še bolša.




Preprosto odpreš pot do dvd filma, ki ga želiš skonvertirat.




Izbereš kateri zvok je za film, npr. sinhroniziran in original,
določiš 1CD ali 1/2CD-ja in tako naprej. Pri advanced settings nastaviš format slike in resolucijo, zvok seveda v Mp3, stisneš še samo add job, lahko še "shutdown when done", da ni potrebno skrbeti, da bo PC tratil štrom celo noč. Ko je film skonvertiran, si še lahko zripaš podnapise, ali pa jih najdeš na spletnih straneh.
In iz 4,30 GB dobiš 700M, to je to ;)

Ni komentarjev:

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...