petek, 26. oktober 2007

Ljudeje, kaj je z vami?

Kako so ljudje nesramni in ostudni gledam vsaki dan. Kot izgleda je njihov potencial usmerjen v debilnost. To ne velja za vse, da ne bo pomote. Delam namreč v trgovskem centru in tam doživljam marsikaj.
Ok, nekako razumem ljudi, ki so "neumni", ne razumem pa tiste ki so nesramni in se delajo neumne. Hodijo po trgovini in uničujejo. Dotaknejo se vsega, samo da uniči. Brez kulture.

Pa danes prinese ena gospa v reklamacijo ponev, prevlečeno z teflomon. Ne morš verjet, ima še shranjen račun. Datum prodaje 12.5.2007.

"Z to ponvijo nesem zadovolna, začel se je luščit teflon"
Seveda jo vzamem in pogledam, kaj je z to ponvijo. (Dej nehi no, kot bi bila tarča za zračno puško.)

Pogledam gospo in jo uprašal, če me ima za norca slučajno, da so se v tej ponvi kuhali vijaki ne pa hrana. Mal me čudno pogleda, pa začne šrajat ko nora. "Gospa pomirte se, vam bom dal novo."

Pa sem ji na koncu prodal eno za 35€, seveda minus razlika. Debil babji.
Mene bi bilo sram, da bi sploh ponev prnes nazaj.

Pa da vidiš modela, ki kopuje vino.
"A imate mogoče polsladko vino"
Mu razkažem polico, vsa vina, polsladka, ki jih držimo, pa se odloči za enega in upraša
"kakšno je to, bol kislo, al bol grenko" Ha,ha,ha,ha

Na koncu je vzel eno ceneno in to suho Je rek, bol je suho, bol gre po grlu.

OMG!!!!!!!


Ne vem, če se ne bom začel ukvarjat z jogo
.

15 komentarjev:

Tamala pravi ...

Vedno znova me preseneti ta njihova sposobnost. Ampak četudi sprva ne dojameš se potem, ko se spomniš na to samo nasmejiš.

Ironija: ko se jim začneš v obraz smejat, ker enostavno ne verjameš, da je nekdo resnično lahko tako zabit, te imajo za največjega norca na svetu, te preimenujejo v vse samo ne tisto kar si pa še kaj...

Ula pravi ...

drgač se pa vino vedno kupuje tako: lepša kot je flaša, večja je šansa, da jaz to vino kupim

Tamala pravi ...

Se strinjam. Če na zunaj ni lep potem je vsebina tudi bolj švoh.

Ula pravi ...

ja tako kot pri moških ..
če embalaža ni dobra, me niti ne zanima vsebina ...

Tamala pravi ...

Ne glede na to koliko hvalijo vsebino. Embalaža je tista taprva, ki jo človek vidi. Sicer potem morda na otip še premisliš ali bi jo vzel ali ne, ampak to se redkokdaj zgodi.

Ula pravi ...

o ja ... če ni prava trdota in barva ... no go :D

Tamala pravi ...

Potem je pa še tisto "suho/polsuho vprašanje"

Mevl pravi ...

Kaj ti bo embalaža z neuporabno vsebino.

Ula pravi ...

jaaaa!
pa grenko ali sladko ... :P

Tamala pravi ...

Hm, sam za takšne stvari je pa treba poskusit vsebino...

Mevl pravi ...

Jop, če ni ok jo lahko še vedno zavržeš

Anonimni pravi ...

Jaz pa delam v mesnici, pa pride stranka pa reče,da bi imela puranje zrezke brez kit , žil in maščobe sicer njena mačka ne je.

Bil bi njen mucek.

Mevl pravi ...

Ha,ha,ha.
Povej, a je mela še izrazit dekolte, bi predo jaz tam med hribčhi.

Anonimni pravi ...

Vem samo, da je imela dolg špičast nos, drugo nisn ftegno gledat, sn bil zaposlen z obrezovanjem.

Mevl pravi ...

raje glej da ne boš kaj drugega rezo namesto šniclov

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...