ponedeljek, 3. september 2007

SLOVENIJA vs ITALIJA

Napeta tekma, do zadnje minute. Borba do konca. Srce, se je zmagalo na igrišču.
Pa smo jim pokazali, kdo je… Deželica iz pod ALP. Kurbe Italjanske.

2 komentarja:

Fish pravi ...

hja, tehnično gledano, so tudi oni deželica izpod alp. In to še bolj sončna, če smo čisto natančni.
Res je, zmaga, videlo se je tudi, da je bila igra kvalitetna, boljša vse skozi tekmo.Ampak videlo se je pa tudi, da še vedno in verjetno nikoli ne bo ekipa, ki bi imela psihično stabilnost, da ne bi vedno pred koncem tekme začeli izgubljat, celi eni prestrašeni.
Pa srce, kje je srce? Ali pa je tu, pa je bolj malo.

serdzo pravi ...

KAPO DOL! BI REKEL KATANEC!!!!

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...