sobota, 15. september 2007

življenje

Ampak ne morem iz svoje kože. Danes se je zgodilo dejanje, ki ga ne moreš predvidevat. Spoznal sem osebo, pred 3 leti, ki sem jo začel obravnavat, drugače kot vse ostale. In lahko priznam, da sem se z......l vanjo, od kar sem jo prvič videl.

Hočem povedat pa predvsem to, da se ji je zgodila tragedija, ponesrečil se ji je njen fant, z motorjem. Umrl je. Ne vem, kako naj ji povem žalovanje. Ne vem kako naj ji pogledam v oči. Res jo imam rad....... sem prasec, samo tega nobenemu ne želim. Strah me je, ko jo bom srečal. Kaj naj ji rečem, ko je ne bom mogel pogledat v oči.Postavil se bom ob stran, in opazoval....upam, da jo bom še videl takšno, kot sem jo videl danes ko ni vedela nič.

Tega nobenemu nikoli!

1 komentar:

Fish pravi ...

Za vsakega pride čas. Jaz sprejemam možnost, da se mi to lahko zgodi že danes.
Veš, ampak povdarek je na njem, njeno življenje se namreč nadaljuje. Prav tako tvoje.

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...