ponedeljek, 30. julij 2007

Kaj se dogaja v Forštatu

Po ne natančnih informacijah, so oropali bližnjo gostilno. Ali je postal čas, da se začnejo zaklepati stanovanja, avtomobile, kolesa okoli dvorišča.

Škoda velika, tudi nekaj gotovine..... Je Robi dobil denar?

2 komentarja:

Fish pravi ...

Čeprav dvomim, da ni vse skupaj samo kakšna pokvarjenost, ki so si jo sami zmislili, pa lahko rečem, da če je res, potem drži tole - karma, vse se vrača vse se plača, slej kot prej se ti vse vrne hahahahahahahahaha

serdzo pravi ...

hmm glede na to da je bla ta gostilna včasih kr priljubljena je škoda da so jo oropali sm itak ni blo kej keša v blagajni boljš da bi oropali mojga hrčka bi sej šteko cigaret ukradli pa 15l vodke he he he he

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...