nedelja, 12. avgust 2007

Brača Dalton ide na more

Sledeči vikend, brača Dalton ide na more. Sa jednim avtom i motorom. Od največeg pa do najmanjeg, strpat če sve što imaju u kufere, ponjet 20 litara Whiskija( beri Vodke 2000), i otič na Pag, Novalja, Zrče. Pazite se ljudi, stiže brača Dalton.
Torej, naslednji vikend, se jaz(Aljaž), Jure, Damjan, Timotej in, to je še pod vprašajem finančnega stanja, Janko, odpravljamo na morje. Kot rečeno na Pag, kjer bomo pihali in pohali in puhali, dokler nam sapa seže, dokler nam kurci stojijo, ali dokler nas vseh ne zaprejo, kajti tudi če nam zmanjka žganega in travice, si bomo pač nabavili novo.
Šmarčani, gredo na jug

11 komentarjev:

Mevl pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Mevl pravi ...

Mislim da ga bo količina pijače premamila. Danes se bo zvedelo vse ob karejih, perutničkah,šampinjonih na žaru in hmmm....bo kaj piva?

Fish pravi ...

ok, nekdo je bil tako strahopeten, da je cenzuriral svojo lastno izjavo. Le kdo bi to lahko bil

serdzo pravi ...

Ja to bo noro važn da pijače ne zmanjka v kar pa ne dvomim jaz bom pil sam sok no če bo pa žeja pa tud kak 0.3kapsl za zdravje sam 1 na dan več menda škoduje zdravju!!!!ha ha

Fish pravi ...

če bi več škodovalo, bi bila brača Dalton že mrtva, in jaz, tako zvani Lucky Luke, brži od svoje sene, ne bi bil več brži od svoje sene

Fish pravi ...

P.s.
Janko, a je to kakšen nov stil uporabe Slo jezika, s povdarkom na popolnem ignoriranju ločil

Mevl pravi ...

Sam admin, si je to dovolil. Je bila preveč smešna. Hm... Srečni Luka ja,...mogoče v šnopso "karte"
hiter je pa ja hitr, samo kje, je uprašanje ha,ha

serdzo pravi ...

No Lucky Luke za odg ti pa povem sam to.Dober je bil France Prešeren,ko je pijan napisal zdravljico z vsemi ločili pa nima veze važno,DA GREMO MI NA MORJE!!!!

Mevl pravi ...

manjakjoče ločaje bom jz dodal:

ker, je, itak vseeno, me tk in tk, boli kurac. Dva dni še pa odklop:"
jz grem spat."

Fish pravi ...

Še kadar se trudita, je slovnica katastrofalna. In potem se eden celo primerja z Prešernom( a v popiti količini alkohola), drugi pa, zaveden Slovenec, peša v pravopisu.

Mevl pravi ...

beri med vrsticami.
dodal sem manjkajoče vejica

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...