nedelja, 29. julij 2007

Polna luna

Temo? Evo temo, grižljaj za žvečenje in vlačenje po ustih, kajti prežvečiti in pojesti se je ne da. Rojeva se svet ljudi, v katerem ni prijateljev, ni partnerstva, ljubezni ali intimnega zaupanja v krogu družine. In ta svet se rojeva, ne na podlagi individualizma, drugačnosti posameznikov, ter s tem povezane nekompatibilnosti enega z drugim, temveč zaradi egocentrizma, egoizma, sebičnosti in čisto preproste debilnosti novih generacij.
Svet stoji na mladih? Še mladi ne stojijo sami, temveč na plečih starih.
Kako spoznati nove ljudi, in gojiti odnose z njimi, če pa ni vredno truda?! Ali je res potreben internet, odsotnost hormonov, vonjev, feromonov.... poslovna transakcija, ker pač ne najdeš kaj boljšega. Pač vzamem Kio, ker nimam za Lamborginija.
Ne hvala, grem raje peš

6 komentarjev:

Fish pravi ...

v obrazložitev, da ne bo kdo mislil, da sem še zadet, tema je rezultat mojega razočaranja pretekle noči, ko sem med popivanjem s prijatelji, spet gledal kako neprijetni in naduti so mladiči naokrog. tako samci kot samice. blehhhh. Pa ne narobe razumet, sicer krasna noč, s krasnimi prijatelji

serdzo pravi ...

TO si pa tak lepo napisal da se mi srce trga sreča da te poznam hvala ti ker si to ti .Nikol te ne bom pozabil FOR EVER THE BEST FRIEND !!P.s ((dolga je bla noč sam blo je pa noro ).

Mevl pravi ...

kar se tega tiče je res. Sam, a ne bi bilo utrujajoče in dolgočasno brez takšnih. Komu bi se pa pol smejali.

Fish pravi ...

Hm. Jaz se že dolgo ne smejim več idotom. Pa ne, ker situacija ne bi bila ironična, temveč ker postajam kronično slabe volje ter vedno bolj nepotrpežljiv

serdzo pravi ...

Proklet hrček spet prskakuje ne vem če si ni lejtre zlomo!!!he he

Fish pravi ...

he, tvoj hrček že dolgo samo visi v kolesu, ves zadet od vodke in kadeče se zeli

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...