ponedeljek, 19. april 2010

Čistilna akcija.....

Toliko govorjenja, o tej akciji OČISTIMO SLOVENIJO, V ENEM DNEVU, sem tudi sam nekaj postoril, seveda z pomočjo prijatelja.



Čeprav to ni bilo prvič, da sem šel po gozdu,
kjer si sleherni dan, mirim glavo
in odklopim od okolice,
da sem pobiral pločevinke piva in cigaretne škatle,
ki jih dvoživke, mečejo po gozdu.


Nikoli mi ni bilo razumljivo, kako lahko gredo v naravo, z namenom, da se sprostijo ob pločevinki piva in jo enostavno vržejo za smreko, ali odpeljejo stari avtomobil iz dvorišča v gozd in to tja, kjer raste največ gob, da o akumulatorjih in oljnih odpadkih sploh ne govorim......

Sem slišal, da je akcija, tu okoli nas uspela in da so nabrali lepo kilažo, a kaj, ko so se udeležili tudi dvoživke, ki so pridno pobirali smeti, po nekaj "kratkih", pa ne vedoč metali okoli, bodisi samo papirčke.

Vzela sva standardno pot po Dobravi in po nekaj minutah, je bila vreča polna in nato še druga. Če pomislim, da bi mi nekaj let nazaj, nekdo rekel, da moram v gozd po smeti, bi se samo nasmejal in odšel, sedaj pa to res počnemo.

Dan je bil lep, počutje odlično, rezultat pa tudi.




16 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jah kaj ces, tko je...

Anonimni pravi ...

Dobra objava, hvala

Anonimni pravi ...

Hvala za tole novicko.

Mevl pravi ...

Sej letos nič bolš. Na vsakem koraku najdeš LM škatlico cigaret

Anonimni pravi ...

Dobra objava, hvala

Anonimni pravi ...

Jah kaj ces, tko je...

Anonimni pravi ...

Jah kaj ces, tko je...

Anonimni pravi ...

Haha, ne me *****

Anonimni pravi ...

Hahaha, najboljsa

Anonimni pravi ...

Jah kaj ces, tko je...

Anonimni pravi ...

Dobra objava, hvala

Anonimni pravi ...

Hahahahahaha

Anonimni pravi ...

Se vec takih objav, prosim!

Anonimni pravi ...

Hahahahahaha

Anonimni pravi ...

Ful dobra objava. :)

Anonimni pravi ...

Haha, ne me *****

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...