sreda, 15. avgust 2007

Praznik

Danes je praznik, ki so ga bolje spoštovali v preteklih letih, ali bolje desetletjih.
In lepo se mi zdi, da ga tudi mi "pri nas doma", VELIKA GOSPOJNICA ALI MARIJINO VNEBOVZETJE. Današnji dan se je glede Duhovnosti in religije marsikaj spremenilo in s tem tudi moje. Ampak na ta praznik bom še vedno šel na homec, ker so to delali moje pra-pra babice in dedki, vse do mojih staršev in naprej upam, da tudi jaz. Ker je lepo, da gredo običaji iz generacije v generacijo.... kot recepti naših babic, če razumete.
Kot otrok sem bil vedno na Homcu in po meši čakal na Turški med in Rdeče metke seveda še pištolo, pa danes si jih bom kupo, upam da jih majo. Pa še dobro bomo jedli na ta dan.

P.S. Če kdo tega ne razume, ali hoče krementirit o prazniku kaj pomeni naj ne, ker mi je vseeno. Sem bil jasen kaj sem vedno čakal... (čeprav zdaj malo pgledam kakšno lepo mladenko, ki jih ni malo).

Ni komentarjev:

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...