četrtek, 6. december 2007

Brezglavo letanje

Začel se je veseli december, ki se ga v trgovinah že čuti. Ljudje že mrzlično nakupujejo, čeprav bo divje v zadnjih dneh meseca. Takrat pokupijo še krtačo za WC, samo da nekaj vzamejo.


Pač ljudje....








V glavnem, pa se v tem času dobro je in pije vrhunsko vino. (Seveda je še tudi veliko romantike, a te je vedno dovolj)


V zadnjih letih, so navalili na naravno sušene izdelke -PRŠUT- in tu velikokrat postanejo dvomi, katerega od ponudbe vzeti. Jaz sem jedel od Krasa, Mip in Lokev, pa lahko povem, da nobeden ni najboljši, za mene. Mogoče je kateri od posameznika drugačen, a to je v večini samo v glavah.



......Od nekoga je slišal, da od tega proizvajalca ni dober in ga zato ne bo kupo.....Lari fari....


Jih skrbi, kako bo masen in podobno. Verjeti bo treba prodajalcem, kje se vidi,kakšen je, čeprav je skoraj ne mogoče ugotoviti.


Veliko kdo reče, Kraški pršut je najboljši. Kar ima prav, če ve za kaj se gre, ker večina misli na Pršutarno KRAS.

Kraški pršut, pa je proizvod vseh treh pršutarn, Lokev, Mip in Krasa. Ime "Kraški pršut", pa izdelek dobi takrat, ko dosega vse pogoje, ki so za ta izdelek podane.


(več je na spletnih straneh: http://www.kras.si/, http://www.mip.si/, http://www.prsutarna-lokev.si/)



Kraški pršut Lokev











Kraški pršut Mip









Kraški pršut Kras











Seveda je cena le teh zanemarljiva.Prepoznamo jih pa po žigu, ki je vtisnjen v kožo.









Vsaka Pršutarna pa ima še ostale vrste pršutov kot so npr.: primorski, lokvanski, kmečki, dimljeni, pršut Lipica, domači, vipavski in še kateri.

Tanko narezan z Teranom ali Refoškom, prijetna družba in večer je lahko lep. ;)

2 komentarja:

Tamala pravi ...

Zdaj si mi pa take lušte naredil s tem pršutom in teranom. Pa glej kok je ura, zdj pa res ne morem v hladilnik lezt pa iskat pršut :)

Mevl pravi ...

Ni prepozno. Pa kaj, če se včasih pregrešimo ;)

Nekje ob tej uri sem užival v moji specialiteti za pozne ure "sendvič ala´by-my način"
:)

O meni

Moja fotografija
Stvari jemljem resno, čeprav se večino časa šalim (na svoj račun). Rad živim življenje... pa ne vedno po moje, zato si razlagam ...tudi jaz sem krvav pod kožo...